onsdag 18 maj 2016

Sjukstuga!

Sitter här och försöker så smått vakna till liv.



Här hemma har vi sjukstuga.
I måndags när kvällsbestyren skulle påbörjas, så sa kräksjukan HEJ i detta hus.
Lillfian är den som är drabbad hittills (pepparpeppar...)
Hela natten tills igår morse höll det på för henne.
Stackarn!
Detta är verkligen en sjukdom som jag ogillar skarpt.
Så gårdagen tillbringade vi i soffan Lillfian och jag.
Vi hann plöja igenom ett helt gäng My Little Pony-filmer.



Men nu blir det till att jobba några timmar,
 innan det är dags att fara hem igen och byta av maken för lite fortsatt VAB.




Hoppas att allt är väl med er Vänner!?


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar