lördag 7 maj 2016

Summerfeeling!

Vilken sommarvärme vi har!
Underbart!



Redan 19 grader klockan 10.
Kommer att bli ännu en smashing day!


Givetvis intogs morgonkaffet på altanen.
Så härligt att sitta där i tystnaden och känna dofterna, njuta av ljuset och höra ljudet av grannarna som så sakteligen vaknar upp.
Den bästaste årstiden är här.




 Nu ska jag bege mig till Blomsterlandet och införskaffa nya krukor.
Dags att plantera de växter som jag fyndade på torgmarknaden i grannstaden igår.
Tänkte även passa på att plantera om lite inomhusväxter.
Allt för att få så många timmar som möjligt utomhus.





Vad händer hos Er Vänner denna soliga lördag?



Kramillikram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar