fredag 24 juni 2016

Glad Midsommar!


Kikar in som hastigast denna dag.
Här förbereds det för en dag med skratt, god mat och lekar tillsammans med de man har varmt om hjärtat.




Himlen är grå och regnet hänger i luften (somdetbrukargörapåmidsommar), men vad gör väl det att det kommer lite regn i blomsterkransen och att maten får intagas inomhus.
Maten kommer smaka ljuvligt och kransen kommer att vara lika ståtlig och dansen lika glädjefylld.
För det är nu som vi på allvar sparkar igång sommaren i och med denna helg (iallafallenligtmig).
Oavsett om det är sol eller regn.
  HEJ SOMMAR!!





Ha en riktigt fin MidsommarVänner!



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar