onsdag 1 juni 2016

Sommarskrud!


Vilken sommarskrud vårt land har bäddats in i.
Så underbart!
Solen, värmen, dofterna.
 I love it!




Denna tid på året går alltid i en rasande fart.
Skolavslutning, födelsedagsfirande, konfirmation och studentfirande avlöser varandra.
Tips! Så är det midsommar och man skymtar semestern i horisonten.

Håller tummen hårt att denna sommar bjuder på ett mer behagligt väder än vad förra sommaren gjorde.
Det behöver inte vara gassande sol (ävenomjagförerdrardet), men betydligt mindre regn och en skönare temperatur, så är jag mer än nöjd.




Nu en kopp kaffe och sedan är det dags att ta tag i den här arbetsdagen.



Hoppas att ni har det gott i värmen Vänner!?



Kramillikramisar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Så vackert i trädgårdarna nu. Visst hoppas vi på att värmen håller i sig. Kram Suss

    SvaraRadera