måndag 13 juni 2016

Stockholm del 1!

Helgen har tillbringats i Stockholm.
Där shopping, god mat och roligheter har avlöst varandra.









Vi bodde på Quality Friends Hotel.
Så mysigt hotel. Med läcker inredning i en elegant ruffig stil.
Deras frukostbuffé var bara för god.
Frukosten är nog det bästa med att bo på hotell.
Love it!








Att hotellet sedan låg vägg i vägg med Mall of Scandinavia, var ju bara för bra.
Här finns över 224 butiker och restauranger på en yta av 101,048 m2.
Sååå stort!







 Här strosade vi lätt bort ett par timmar.
Så har ni vägarna förbi i sommar, så rekommenderar jag ett besök här.
Här finns allt för den shoppingsugne.







Nu är det dags att hångla kudden!
Rolig helg till tusen, men idag har man känt att man lever.
Man är tydligen inte tjugo längre. ;-)



Natti Natti Vänner


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar