fredag 17 juni 2016

Stockholm del 2!

Så mycket restauranger de har i Mall of Scandinavia.
Det var så mycket gott att det nästan var svårt att välja.
Men gör ni ett besök i detta shoppingmania, så måste ni bara äta på detta ställe.


Godare hamburgare får man nog leta efter.
Så här äter vi gärna igen.
Det enda som var minus, var det att sötptatispommesen var slut.
Såg verkligen framemot dessa.




Chokladälskare av rang som jag är, så döm om min förtjusning, när jag såg att det fanns en hel affär med godsaker från denna chokladtillverkare.
Jag var i himmelriket för ett litet tag.






Givetvis så tog vi oss en mumsbit på mysiga Vapiano.
Åt den godaste pizzan på länge.
De krispiga kanterna var todiefor
Yummie!





Så mysigt att sitta ner och njuta av maten på tu man hand.
Det har ju inte hänt på flera år.
Vi är väldigt dåliga jag och maken på att bege oss iväg bara vi två. 
Om så bara för en kväll eller en helg.
Detta var första gången vi var ifrån våra barn en hel helg. 
Lägg då till att vår son blir tolv år i sommar.


Helgen toppades av svägerskans 40-årsskiva.
Svårt att fatta att denna böna har fyllt fyrtio. 
Att man själv närmar sig detta nummer är ännu svårare att ta in.
Man är ju fortfarande 20+. Eller?!






Grymt kul kväll med gott käk, mycket skratt, gamla och nya bekantskaper och mycket stuffande.
Vi rullade hem mot hotellet när solen gick upp.
Det var inte igår man svängde sina lurviga all night long.








 Riktigt finfin fredag på er Vänner!


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Låter som rolig och mysig helg, skönt att komma iväg på tu man hand nån gång ibland. Kram Suss

    SvaraRadera