lördag 2 juli 2016

Älskade Lillasyster!

"Ibland liksom hejdar sig
tiden ett slag
och någonting alldeles oväntat sker.
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den sig aldrig densamma mer."




Älskade Lill Sös!
För det är så vi kallar varandra du och jag min älskade Lillasyster; Lill Sös och Stor Sös.
Det finns inga ord för den sorg som Du och Barnen (vi alla) nu känner.
Man känner sig maktlös och mållös.
Man kan bara finnas där med oändlig kärlek.
Det vet jag att du känner Söstra min.
En älskad livskamrat, en pappa/bonuspappa, en son, en svåger, en vän, har lämnat oss alldeles för tidigt.
Så många varför, utan ett svar.
Helt plötsligt blir livet så påtagligt svart eller vitt.
Ingen återvändo.
Så definitivt.

Kristoffer!
 Du kommer alltid att vara med oss.
Vi vet att du sitter där uppe på ett fluffigt moln och ser till dina nära och kära.
Minnet av dig lever kvar i dina fina barn.


Ta hand om varandra och ta inte allt för givet.
Utan lev här och nu!


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar