lördag 20 augusti 2016

Då var man igång!

Då var första arbetsveckan efter semestern avklarad för min del.
Puh! 
Alltid lika vemodigt att komma igång tycker jag.
Nästa vecka drar vi igång ordentligt här i småstaden.
Back to school för barnen och makens semester är nu oxå slut.




Maken var iväg med "gubbarna" igår kväll, så jag och barnen hade en datenight.
De fick bestämma kvällens meny och film.
Tackar de ödmjukast att de valde denna kulinariska middag, för jag var verkligen inte så sugen att stå vid spisen.






Filmen för kvällen blev Zootropolis.
En himlens bra och go film.
Tips, tips!
Rekommenderar den varmt.




En väldigt mysig avslutning på en annars mycket intensiv vecka.
Lite rosé i glaset satt som ett smäck.
Än är inte sommaren slut. ;-)





 Ha en riktigt fin lördag Vänner!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar