lördag 27 augusti 2016

Sommaren kom tillbaka!

Vilken sommarvärme vi har haft här i småstaden de senaste dagarna.
Tänk att sommaren äntligen kom tillbaka, om än för ett par dagar.
Igår var nog toppen med sina 30 grader.
Lovely!
Man var ju inte så sugen på att åka till jobbet igår.
Det enda som jag ville var att hänga i solstolen med en bra bok. 
Men vilken underbar eftermiddag och kväll vi fick.





Vi fortsätter att sätta vår prägel på vår villa Prästkragen.
Lite nytt har fått flytta in i hallen och idag har vi varit på en shoppingtur och inhandlat lite nytt till vardagsrummet. Bilder på det kommer. :-)
Älskar att dona här hemma.
"Mitt hem är min borg"







Nu är det dags att piffa till sig, då det vankas middag hos sköna bönan Elin med familj.


Ha en fortsatt finfin lördag Vänner!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar