söndag 9 oktober 2016

Hallå på Er!


Jag har inte försvunnit vänner.
Har försökt leva som jag lär.
Vilket innebär att man som vuxen och barn inte behöver ha nosen mot en datorskärm, de få timmar man har tillsammans på dygnet.




Här har vi njutit av en helg tillsammans, mumsat kycklinggryta till middag och tänt massor av ljus när mörkret har börjat falla.
Har bäddat ner mig i soffan. 
Det är dags att plöja några avsnitt av en av alla de serier som vi tittar på just nu.
Att det är helg är ju bara för nice!




Har plockat fram gotteskålen som är fylld med marknadsgodis från Mariannelund.
Häromdagen var det den årliga höstmarknaden i grannstaden, så jag och kollegorna S och D passade på att besöka den under lunchen.
Och givetvis, så var det ett måste att ta med en påse (eller två) med marknadskarameller hem.




Finfin söndagskväll till ER!



Kramillikramar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar