fredag 9 december 2016

3:e advent står inför dörren!


Hur mysigt är det inte att tassa runt på morgonkvisten med en kopp kaffe i handen och tända lite ljus!?
Ett härligt fladdrande guldskimrande ljus sprider sig i huset.
I love it!




Fredag igen och den 3:e advent närmar sig med stormsteg.
Julklappspanik eller känner ni att ni har det under kontroll?
Här är det under kontroll. 
Några få kvar och sedan så är det bara det roligaste biten kvar.
Att få slå in alla paket i en massa vackra papper och annat piff.
Är man en estet så är man!




Hemmet fylls så sakteligen på med julpiff.
Nytt, gammalt och barnens kreationer samsas om vart annat.
Plockar gärna in grönt från naturen. Tycker det ger en så fin balans.
Sen att det doftar för ljuvligt är ju bara en bonus.




Nu är det dags att tag i fredagen och väcka de små.
En mysstund framför julkalendern innan det bär av till skola och jobb.
Finfin start på veckans bästaste dag.



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar