lördag 3 december 2016

Hej December!

Men hur mysigt är det inte att vi är inne i decembermånad!?
Advent, lucia och julen står för dörren.
Som ni redan vet, är jag en julälskare av högsta rang.
 Så här är det mys varenda dag på högsta nivå.


Kan inte bestämma mig om mattan som just nu huserar i badrummet, ska få vara kvar där eller inte?
Anledning till mitt huvudbry är att denna matta är en julgransmatta.
Sprang på den för ett tag sedan och tyckte att den bara var för WOW. 
Och en sådan goding kan ju inte ligga nerpackad i väntan på julafton.
Så den hamnade i badrummet. Där den tyvärr gör sig väldigt bra.
Får fundera vidare. än är det inte julafton.






Mattan finns här.




Sitter här och myser i mina nya uberduber sköna mysbrallor.
Jag bara älskar myskläder och hoppar i dem så fort jag har kommit hem. 
För mig är det viktigt att de även är fina, så att man med gott samvete kan gå ut med soppåsen, utan skrämma slag på grannarna (eller maken).







Byxorna hittar ni här.



Nu är det dags att ta tag i denna dag.
Kalas och julshopping står på schemat.


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Å den där mattan verkar slut i hela Sverige... Snygga mysbyxor skulle jag också ha, älskar också att mysa runt i det här hemma. Kram Suss

    SvaraRadera