måndag 2 januari 2017

Då var 2017 igång!

Här lunkar vi på i jullovstakten.
 Vi tar dagen som den kommer med både roligheter och måstigheter.
Älskar att ha lov med barnen. Vi tar oss tid till att pyssla och spela spel tillsammans. 
Samt att vi har så många fina samtal om ditten och datten.
Fina gobitar i vardagen!




Japp! Här har vi granen kvar. Så kommer det att vara till tjugondag Knut. 
Här bryts inga traditioner. Där är vi oförskämt eniga maken och jag.



Barnen sover och vi tänkte ge oss på serien Fröken Frimans krig.
Har hört så gott om denna och jag älskar kostymfilmer och serier, så detta kan ju inte annat än bli bra.
Så nu intar vi soffläge och mumsar på dessa.




Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar