söndag 15 januari 2017

Fulländad Lördag!

En lördagskväll helt i min smak.
Bubbel, gottgott och filmmys med mina pärlor.
Så var lördagen fulländad.




Skumtomtar är ett måste på julen.
Döm om min förvåning när jag hittade en bortglömd påse i skåpet.
Skumtomtepannacotta fick det bli som kvällsgott.
Yummie yummie!





Så roligt nu när båda barnen är så stora att de kan läsa båda två.
Vilket innebär att man inte är så begränsad längre till att film och serier bör ha svenskt tal.
Vi har börjat titta på den här serien med barnen -
Den får tummen upp från både vuxna och barn.
Rekommenderar den starkt!
Tycker att Netflix har ett bra utbud för både vuxna och barn.





Frostigt, krispigt och soligt i småstaden idag, så strax blir det en promenad.


Kramillikramar

❤️


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar