söndag 19 februari 2017

High five!

Så var en av de skönaste veckorna på länge till ända.
Här har det varit sportlov för hela slanten.
För första gången på typ flera år, så har vi lyckats att pussla ihop en hel veckas ledighet tillsammans.
High five på den!
Har det varit äventyr non stop. Åh nej! 
Här har vi på allas begäran tagit det riktigt lugnt. 
Låter säkert superboring för en del, men det har varit som ljuv melodi för oss.
Med en make som ständigt är på resande fot och barn som tycker att vardagen har ett högt tempo, så var önskemålet för denna vecka, att ta dagen som den kommer, gärna sovmorgnar och sena uppesittarkvällar.
 Tror vi prickade in allt. 
Sena uppesittarkvällar kan dock diskuteras, då merparten i denna familj somnade i soffan innan  kl: 21.30.
Men alla är nöjda och det är så nice!


Något som hör en ledighet till är att unna sig en fika, två eller tre.....
Måste dock slå ett slag för Nutellasemlan.
Otroligt mumsig!
 Om ni liksom mig och sonen är riktiga chockladlovers.
Mäktig som bara den, men ner slank den allt!






Finaste dotter på ett av grannstadens mysiga caféer.




Så detta är anledning till att inläggen inte duggat så tätt.
Familytajm är en riktig gobit!



Kramillikramisar

❤️

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar