fredag 17 mars 2017

FRIYAY!



Solen skiner och här har fredagskänslan infunnit sig.
Lovely day med andra ord!


Huset är nystädat och skön musik strömmar ur högtalarna.



Snart är det dags att hämta pärlorna i skolan och sedan blir det till att fylla på kylen med mumsigheter inför helgen.




Här ser ni just nu min bästa vän - Herburt.
Bad maken att hjälpa till mer med städningen och helt plötsligt hade Herburt flyttat in.
Vi har blivit ett riktigt bra städteam. Jag dammar och piffar medan han fixar golven.
Alla nöjda med andra ord!😉


Finfin dag till Er!


Kramillikramar

❤️

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Åh en sådan där hjälpreda skulle jag vilja ha här hemma :) Skönt med fredag och ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera