fredag 7 april 2017

Fredagspiffar!

Såsar runt här hemma i myskläderna och fredagspiffar.
Så skönt att ha det städat innan helgen, så att man kan ägna tiden åt annat.
Här i småstaden ska det bli gott väder i helgen, så jag ser fram emot många timmar ute.




Passade på att piffa naglarna medans jag sörplade på mitt förmiddagskaffe.
Gillar färgen skarpt!




Påskriset är givetvis på plats.
Ett och annat ägg kan man också skymta lite varstans här i huset.
Gillar verkligen påsken. 
Det är liksom startskottet för att nu är våren här!








Ha en finfin fredag Vänner!


Kramillikramar

❤️

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar