tisdag 1 mars 2016

Välkommen Mars!

Då var dagen kommen.
Ny månad, nytt jobb, nytt äventyr och möjligheter.
Nu ska jag äntligen få pyssla med det som jag, så hårt har slitit för under de senaste åren.
Alla dessa timmar med näsan i böckerna, timmar av tenta ångest och toppen på det examensarbetet. Nu blir det äntligen verklighet.
Denna morgon är det en bloggerska med fjärilar i magen, pirrig som tusan och en aningens nervös samt mycket förväntansfull, som styr kosan i motsatt riktning från småstaden till ett jobb som taktisk inköpare på ett företag i grannstaden.




But first coffee och sen är det dags att väcka mina ❤️.
Så...
 Hejdå februari och hej mars och nytt äventyr!





Är det med glädje ni denna dag träder in i årets första officiella vårmånad Vänner?



Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar