lördag 27 juli 2013

♥Bröllopsdag♥

7 år sedan vi gifte oss i hemlighet!
En dag som var alldeles magisk.
Det var en väldigt varm och solig och helt fantastisk sommardag.
Alldeles underbar!!!
♥♥♥







Jag bar en vacker knälång ljusblå klänning. Buketten gick i krämvitt med rosor, brudslöja upplandat med lite grönt samt gnistrande stenar, som tog upp blinget i örhängena.
Buketten var ihop bunden med ett sidenband i samma blåa färg som klänningen.

Ville inte gifta mig i vitt, då jag inte kände mig så oskuldsfull, då vi redan hade vår son, som precis hade fyllt 2 år.


Så efter 10 år varav 7 år som gifta så är jag lika kär idag som då om inte ännu mer!!!;))


Nu vankas det en middag på tumanhand!


Ha en underbar lördagskväll Vänner!!!


Pussilliluss
♥♥♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar