onsdag 4 december 2013

Hjärtan och prinsessor!

 Passade på att piffa lite i lillfians rum igår. Vi har bacilluskan på besök här hemma, så lilltjejen är ingen piggelin direkt.


Dock hade hon väldigt kul när jag satte upp dessa krokar.
Förstår inte varför hon klagade på min uppsättning. ;-)



Det finaste man har ska man ha framme, visst är det så!?
Prinsessklänningarna åkte upp fortare än fortast.




Även en liten ljusslinga letade sig upp ur gömmorna.
Prinsessslinga för en liten prinsessa.








Vi hörs snart igen!


Kramar

2 kommentarer:

  1. Vilken fin slinga med prinsessor, var är den köpt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Slingan är inköpt för ett par år sedan. Då fann jag den på ICA Maxi i grannstaden. Jag ska se om jag kan få fram mer info om vart den kan finnas att köpa.
      God fortsättning!

      Radera