tisdag 21 januari 2014

Jumbo straws och prisvärd primer!

Måste bara tipsa om de här sugrören som jag hittade på Jysk häromdagen.
Riktig megasize på dem!
Ungarna älskade dem givetvis!
Sugrören fick piffatill fredagsdrickat!





Usel bild, I know...




Fixade äntligen en ny parfym till mig i helgen. Att vara utan parfym får mig att känna mig naken.
Jag hade för mig att det var just den här varianten av Naomi Campells parfymer som jag har haft innan. Men det var det inte visade det sig när jag väl kom hem. Jag vet att man ska lukta innan, men jag hade inte en aning om att det fanns 2 varianter av "the night". Har nämligen använt en annan parfym i sådär 2 år och var nu sugen på att gå tillbaka till en gammal favorit.
Men men ... Den här doftar nästan likadant, så den får godkänt

Jag brukar använda lite billigare ögonskuggor. Gillar att leka med färger och tycker då att bland annat HM:s paletter funkar bra, då man får en massa färger till en bra peng. Tyvärr så sitter ju inte dessa skuggor lika bra som de lite dyrare varianterna och efter halva dagen har ögonskuggan försvunnit all världens väg.
Fick då tipset att använda en primer under skuggan, så skulle den sitta som berget under hela dagen. 
Sagt och gjort, så inhandlades det en rekommenderad prisvärd Eyeshadow primer från Lumene i helgen.
Jag får erkänna att den sköter sitt jobb galant!




Kram o Pöss




Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar