lördag 25 januari 2014

Vår gata!

Hemma på vår gata i stan....



Vet att många är less på snön, särskilt nu när den behagade att komma så sent.
Men jag tycker att den bäddar in vår småstad så fint.
Vår lilla gata badar i ett ljus morgon som kväll.




Så mysigt när man tar sig en kvällspromenad och snön glittrar omkring en och ljusen från fönstren skänker ett så mysigt ljus som reflekterar sig så fint i snön.
Så hellre snö än regn och trist mörker.


Nu är det bäst att dra på sig fejset, maken står och trampar i hallen.
Ivrig på att komma iväg.
WhoppWhopp!



Kramar på Er








Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar