torsdag 23 januari 2014

Yummie avokadoröra och bubblig nyhet!


Hittade den här nyheten idag.
Den var riktigt god, så tummen upp!




Måste tipsa om makens goda avokadoröra.




1 avokado
1 burk creme fraiche
1 burk rom (svart)
1/2 rödlök

Finhacka avokado och lök.
Blanda i creme fraîche och rom.
Låt det få gotta till sig i kylen en stund innan servering.
GottGott!

Vi brukar servera röran till en go köttbit och sallad.
Eller varför inte ha den som fyllning i (mini) krustader.


Sitter för övrigt och morrar åt vår skrivare. Den tyckte att just idag var en bra dag att informera om att  det är ont om bläck i den. Så typiskt när man har typ tjugohundraelva papper att skriva ut.
Suck!!!
Det finns värre problem, men nu så vart det BIG problem för mig.



Nu ska jag hoppa in i duschen och skölja bort min irritation samt få upp värmen.
Jisses vad jag har frusit de senaste dagarna.



Vad har ni för fredagsplaner?


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar