måndag 3 februari 2014

Peaceful sleep!




Det är ett thé med en unik blandning av lugnande örter som hjälper dig att varva ner. 
Drick det om kvällarna för att förbereda dig för en djup och vilsam sömn och en mer utvilad uppvaknande. 
Havreblomma lugnar och ger näring. 
Lavendel lugnar och slappnar av. 
Limeflower hjälper reglera sinnet.

Tänker testa detta thé under en period för att se om det har den effekten som den utlovar.
Känner att jag ofta om kvällarna går på högvarv och har svårt att komma till ro och sova riktigt gott.
Känner mig nästan aldrig utvilad när jag vaknar.
Det är värt ett försök!


Ljusen är tända, kidsen nattade, snart bra stuff på TV:n, så jag ska strax bänka mig i soffan och hoppas att jag kan multitaska och förena nytta med nöje.
Småplugga samtidigt som jag kollar på TV.


Kramillikramar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar