fredag 7 mars 2014

Disco!

Jag är och förblir en discotjej.
Så är det bara!
Älskar att dansa och har även tävlingsdansat i min ungdom.


Sån här musik får det att rycka i de gamla höfterna. ;-))




Jag och min bästa kompis dansade så svetten lackade när vi var ute. Andra var stupfulla men inte vi, vi dansade och drack Coca Cola. Det var inte fyllan vi var ute efter. Det var tider det!!!
Att folk sedan trodde att vi var på lyret var en annan sak, men hemligheten att vi orkade att dansa all night long var just Coca Cola.
Old god times!

Här har jag lyckats styra över barnens önskemål om att få våfflor till kvällsmat till att det blir morgondagens lunch. 
Erkänner att jag inte orkade stå och grädda våfflor ikväll.
Bad mom!?
Då lillfian har en playdate imorgon så blir det kanon med våffellunch.


Ha en toppen kväll Vänner!


Kramillikramar






Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar