tisdag 4 mars 2014

Hej Tisdag!

Kikar in för att önska dig en fin dag!


Här kommer ett middagstips.



Receptet kommer från Jennys matblogg på Damernas Värld.
Snabb, lätt och mycket gott!


Recept

1-2 fläskfileér
200 gram philadelphiaost
smör
Provencal krydda (Knorr)
salt, peppar

Skiva filén i medaljonger. Salta och peppra. Bryn dem i smör i en stekpanna.
Lägg över i ugnsform.
Blanda osten med provencal kryddan.
Klicka ut det över köttet.
In i ugnen på 225 grader i ca 10-15 min, tills osten har smält.
Servera med valfritt tillbehör.
Vi hade kokt broccoli till.

Mumsmums


Hej Svejs så länge!


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar