söndag 13 april 2014

Vanilla Ice Cream & Pear Ice Pop!

 Hittade dessa nyheter från LOKA när jag var och handlade idag.
Yummieyummie!









Vi har ännu bara testat Pear Ice POP och den levererar STORT.
Har stora förhoppningar på Vanilla Ice Cream
Hoppas den smakar mjukglass.




Den smakar som Päronsplitt.
Blir garanterat en favvotörstsläckare en solig sommardag.


Hoppas ni har haft en nice söndag vänner!?
Här har vi hunnit med både storhandling, kalas, playdate och träning.
Känner att det är dags att landa i soffan och bara softa resten av kvällen.



Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar