lördag 3 maj 2014

Ett mysigt ställe!

Idag har vi varit på Höryda Gård.
De hade en veddag på gården. Det var en fasligt massa ved som skulle klyvas.
Mycket spännande tyckte barnen (framförallt sonen) som var mycket imponerade av vedmaskinerna.







 Sonen fick äran att åka med i traktorn en sväng. Tro om han var i sjunde himlen!


Gårdskaféet bjöd på hembakat kaffebröd.
Säger bara nomnomnom!


 Rabarberpajen var ljuvlig.









Ett riktigt mysigt ställe.
Se bara inredningen i kaféet. Så fint!
Så har ni vägarna förbi, så är det väl värt ett stopp för att njuta av det mumsiga fikat och den vackra naturen.


Ha en finfin lördagskväll Vänner!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar