måndag 2 juni 2014

Dagens tre!

Sonens trumpetensemble hade sin sista konsert innan sommaren idag.
Den hölls ute på en av småstadens torg.


De är så himla duktiga för att bara ha spelat ihop sedan i höstas.
Me så proud!


Här har ugnen gått varm på kvällskvisten. Fixade lite matmuffins till morgondagens lunch och mellisarna i veckan.
Så gott, lätt att göra samt smidigt att ha i kylen till ungarna (och mig) när hungern sätter in.



Lupiner
Hur vackra är inte dessa blommor?!
Jag plockade ihop en bukett igår på vägen hem från grannstaden.
Dessa blomster är verkligen sommar för mig.





Det gäller att njuta av godbitarna i vardagen!


Kramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar