tisdag 24 juni 2014

Nya favvo chipsen!

Igår gjorde jag något så gott som ost-och baconchips.


Sååå gott! Blir definitivt det nya fredagsmyset.


Chipsen

I pkt bacon
Ost 
Valfri krydda (jag hade grillkrydda)

Sätt ugnen på 200 grader.
Skär baconskivorna på mitten och lägg på bakplåtspapper.
Hyvla ost och lägg 1-2 skivor på varje baconbit.
Krydda.
In i ugnen i ca 10 min, beroende på hur krispiga man vill ha.



Hoppas ni som har semester har det riktigt gott!
Ni andra som jobbar på ett litet tag till, får ha en go tisdag!


Kramar


Recept lånat från linnslchf.

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar