fredag 25 juli 2014

Härliga sommarkväll!


Fredagkväll och de skålar vi in med rosébubbel.


Lika varmt inne som ute, men mig gör detsamma.
Tröttheten som kommer med värmen bekommer mig inte, då man inte måste prestera och vara skarptänkt under dagarna.
Så här sitter vi och hänger på balkongen och snattrar om ditt och datt och har det gött ännu en kväll.



Hungern är ju inte på topp i denna värme.
Men en smaskig sallad med diverse godheter slinker allt ned.
Älskar ost i alla dess former och smaker.
Just nu är det fetaost och halloumi som toppar.
Vätska och sälta är det som kroppen skriker mest efter nu.




Hoppas NI har haft supersköndag!?


Kramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar