onsdag 3 september 2014

Ett litet paket!

När jag hämtade dottern idag på dagis, så fick jag ett litet paket av henne.
Det skulle öppnas på en gång.
I låg detta vackra armband som hon hade gjort till mig.
Love
❤️


Blev ett sent inlägg idag.
Även denna kväll har tillbringats i huset.
Haft finbesök av släkt och vänner. 
Dom alla har vi guidad runt i vårt casa. Där vi har utbytt ideér, tankar och tips tillsammans.
Vi vill att huset ska andas nutid och dåtid.
Här blåser vi inte ut nuvarande interiör för plats åt någon ny.
Vi vill bara husets charm med en touch av oss.



Nu mumsas det på ost och bacon chips medan man pluggar transporträtt, godshantering, sjötransport och terminalhantering.
Just nu, så är det en salig röra i knoppen men snart så är det glasklart.





Hoppas ni har haft en fin lillelördag vänner?!


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar