lördag 13 september 2014

Kräver sin kostym!

Målandet kräver sin kostym.



Man ser ju bara för skön ut.
Grymt praktisk "cellenellen" dräkt när man målar högt och lågt.




Det är så roligt när man ser resultatet växa fram. 
Sånt gillar jag.
Jag ska inte förneka att jag verkligen tycker mycket om att måla.
Lite rogivande!




Det är mycket som har kommit på plats och det stora jobben är gjorda.
Idag kommer kökskaklet upp. 
Yeah!
Ska bli så spännande! Nästan som julafton.
Våra köksluckor är nu ommålade och klara, så de kommer på plats i början av veckan.
Allt detta på mindre än 2 veckor.
Ni förstår vilka fantastiska människor vi har omkring oss. 
Som jobbar så fint och rutinerat.
En extra hyllning till maken och pappsen.
 Som är de två som har jobbat på mest under kvällarna och helgerna.



Nu kör vi lördag Vänner!!!


Kram & Pöss


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar