fredag 24 oktober 2014

Äntligen fredag!

Ordningen är återställd här hemma.
Maken är hemma efter en veckas jobb i vår huvudstad.
Lillfian är som sagt bättre, men får bli hemma idag också. 
Bättre att ta det säkra före det osäkra.
Så är det äntligen fredag och en mysig helg ligger framför oss.




Ingen har väl missat att Halloween är på G.
Även här hemma så smyger den sig också på.
Kan inte minnas att denna högtid var så stor när en annan var liten.
För mina barn så är det mycket viktigt att vi pyntar både inom- och utomhus.
Då jag älskar att pyssla, så är inte jag den som säger nej.



Finfin fredag på er Vänner!



Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar