lördag 4 oktober 2014

Livstecken!

Jag är vid liv om än något mycket trött och sjuk.
Förkylningen som jag nämnde för ett tag sedan, bet sig fast ordentligt.
Så efter flera veckor av rinnande nos, nästäppa och extrem trötthet, så begav jag mig igår till doktorn.
Så nu har jag fått en dundercocktail som ska få mig på benen inom några dagar.
Har fått stränga order om att ta det lugnt.


Lugnt är det sista jag har tagit de senaste veckorna med flytt och en massa arbete i skolan.
Men det är ju lättre sagt än gjort när det råder detta kaos hemma.
Bilden ljuger lite, merparten av dessa lådor är nu ett minne blott, men det råder kaos på andra ställen i huset.




Nu har vi bott här i en vecka exakt och vi trivs mycket gott.
Vi bor in oss så smått och känner efter hur vi vill ha det.
Ingen stress. även om jag, ivrig som jag är, hade velat haft var sak på sin plats i ett nafs, men eftersom jag inte kan trolla, så får jag inse faktum att jag inte är övermänsklig och ta en sak i sänder.


Nu ska vi njuta av lördagskvällen! 


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar