fredag 7 november 2014

Godaste röran ever o höjden av lathet!

Fredag! Vi är på topp och helgen ligger framför oss.
Nice!



Godaste röran ever ligger fint i magen.
Den tillsammans med ugnsbakad sötpotatis satt som ett smäck i gommen.



1 finhackad avocado
1 burk creme fraiche
1 burk svart rom
finhackad rödlök efter tycke och smak

Blanda allt i en skål och låt det gotta till sig i kylen en stund.



Höjden av lathet hittade jag på ICA idag och var bara tvungen att köpa.






Nu skålar vi för helgen!
 Samt att man kan lägga ännu en avslutad kurs med ett finfint betyg bakom sig.






Fin fredag på Er!


Kramikramisar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar