lördag 24 januari 2015

Älskade helg!


Vissa helger längtar man mer till än andra. 
Även om varje helg är efterlängtad.
Efter en minst sagt kaotiskt och omtumlande vecka, så börjar det att infinna sig en ro igen.
När man abrupt blir påmind om hur skörbart livet är, så känner man hur mycket man bara tar för givet.



Den gångna veckan har gått åt till mycket reflektion och kärlek till dem i min närhet.
Jag som tycker att jag är bra på att ta vara på tiden och stanna upp i vardagshjulet,
har insett att det finns så mycket mer att lära.

När tiden känns mogen, så kommer ni att få ta del av det som hänt.
Inget jätteallvarligt, men tillräckligt för att få en att tänka till inte bara en utan minst två gånger om vad som verkligen är av betydelse i allt av det vi gör.




Men nu så väntar en uppröjning av hemmet och sedan så ska vi bege oss till vår lilla sjö, som ni ser här ovan.
Mata änderna har blivit en favoritgöra så fort vi är lediga.



Finfin lördag på er Vänner!
Man kan aldrig nog visa hur mycket någon betyder för en!


Kramillikramisar

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar