torsdag 5 mars 2015

Jubel!


Idag jublar jag.
Varför? Det är min lediga dag från träningen.
För hur intresserad och roligt jag än tycker det är att att må bra. 
Så är det banne mig inte kul att träna alla gånger.
För visst är det så att vissa veckor är mer motiga än andra.
Men jag sticker inte under stol med att det faktiskt känns skönt när man väl har kört ett träningspass.
Det som jag tycker är roligast är kosten.
Men så älskar jag att laga mat.


Men jag har inte legat på latsidan för det.
Torsdagar är den dag i veckan som är mest hektisk här hemma.
Båda barnen har aktiviteter, samt att make ska hämtas hem från tåget efter en veckas jobb i storstaden.


Nu är är det metime!
En plåt med ost- och baconchips står i ugnen och strax så ska vi plöja ett par avsnitt av denna grymma serie som har startat igen.




Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar