fredag 26 juni 2015

Äntligen HELG och SKÅL!!!

Hej fredag!
Eller ska jag säga äntligen FREDAG!
Vilken vecka vi har haft här!

Förutom jobb i sin vanliga bemärkelse, så har veckan kantats av en massa övertid, så det har varit hejdå till myskvällar hemma, och ett stort TACK till fina mamma och pappa som har hjälp till att få tillvaron att gå ihop.
Maken har tillbringat veckan i vår huvudstad med en massa huvudbry och roligheter.
Men nu är vi äntligen samlade alla fyra och det skålar vi på!



Efter en vecka som denna, så är det såå rätt med champagne! 


Skål alla fina bloggisar och vänner!






Kramillikramisar



Bild lånad från husligheter.
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar