onsdag 2 december 2015

L.I.G.H.T!

Älskar ljus!
Varje morgon innan jag väcker de övriga i familjen, så tassar jag runt och tänder en massa ljus.
Så mysigt att komma upp till skenet av levande ljus.





Så här i adventstider, så frossar jag mer än någonsin av tända ljus.
Den här tiden på året är ju bara för ljuvlig.



Nedräkningen till doppardan har börjat.
Barnens önskelistor är långa och hemmet har en doft av kanel, saffran.
Lovely!




Vad tycker ni om årets julkalender Vänner?
Här hemma var betyget sisådär.
Bra historieprogram men inte ett julkalendermaterial, var recensionen från kidsen.


Kram Kram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar