fredag 15 januari 2016

Då var den här!

Den bästaste dagen, härliga helgen och ryssvintern.
Love it!
En kyla som biter i kinderna, så att man blir alldeles rosig efter en promenad.
Men hellre detta frostiga, krispiga och kalla än, det blaskiga, mörka och ruggiga.
En alldeles perfekt tid att njuta av en stor kopp varm choklad och kura ihop sig under en filt och köra ett maratonrace med favvoserien, allt medans brasan sprakar i bakgrunden.
Ungefär så kommer min kväll att se ut.



Men först är det dags att avverka ännu en arbetsdag.
Så just one more cup of coffee och jag är redo!





Kramillikramar



Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar