lördag 20 februari 2016

Spontantripp!


Här har vi haft en lugn morgon.
Jag har småpiffat lite här och där.
Var nästan som att komma upp en julaftonsmorgon fast utan allt det juliga.
Anledning till denna goa feeling är att gårdagen bjöd på en spontantripp till IKEA.
Vi fick ett ryck jag och maken på morgonkvisten.
Så in med ungarna i bilen och swish iväg.
Väl på plats så intog vi deras brunchbuffé.
Sedan så gick vi bananas.






Varuhuset kryllade av fina erbjudande och vi gjorde en hel del finfina fynd.
Huvudet kryllar av ännu mer ideér.
Me like!!!
Vi har alltid lite småprojekt på gång och även ett par större som ska starta, så fort det har blivit lite varmare ute.
De större projekten ser jag mest fram emot på gott och ont.
De kommer innebära att vi äntligen kommer att få iordning i vårt vardagsrum, så som vi vill ha det.
Men det kommer också att innebära rivning av en vägg, men sen så kommer rummet att bada i ännu mera ljus och rymd.






Hur är helgfeelingen hos er Vänner?
Kanske förbereds det för Mellomys!?


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar