fredag 4 mars 2016

Hej Helg!

Då var det hej fredag igen.
Veckan har varit intensiv, men spännande.
Ska bli skönt med ett par lediga dagar och smälta allt det nya.
Men så roligt det är!




Inatt kom snön åter till småstaden.
Mysigt!
Hoppas att den får ligga kvar ett tag. Om inte för barnens skull.
Sen så får den försvinna och släppa fram våren.



Här rustar vi för ändrade planer denna helg.
Istället för hemmalunk, så blir det till att sätta sig i bilen imorgonbitti (tidigt) och styra kosan väster ut.
Men det som ska ske blir nog bra.
Ibland sker saker snabbare än förväntat.



Men nu säger vi hej fredag och välkomnar helgen Vänner!


Kramillikramisar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar