onsdag 25 januari 2017

Hiss eller diss!

Jisses vad det svämmar över av reavaror så här efter nyår.
Ut med det gamla och in med det nya.
Inte mig emot!
Slog till på en ny matta till köket. Har kikat och funderat på den ett tag.
Men nu när rabatten var så generös hos Ellos, så vore jag nästan dumsnål om jag inte klickade hem den.
Sagt och gjort.
Nu pryder den vårt köksgolv.



Så vad tycks vänner? Hiss eller diss?





Hittade den här galet snygga lampfoten på Clas Ohlson.
Det var ändå dags att piffa upp lampan i köksfönstret, men var inte så sugen på att byta ut hela.
 Då jag verkligen gillar den frostiga glaskulan.
Men detta blev ju bara kalas.
Har insett att jag är galet förtjust i lampor. Då är det inte vilka lampor som helst.
Det ska gärna vara i glas.




Här i småstaden är det verkligen superduper tråkigt väder i dag.
Så det passar ypperligt att fixa lite smått och måstigheter, som man annars förpassar till att det tar jag sen.



Kramillikramar

❤️

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

1 kommentar:

  1. Jättesnyggt tycker jag. Även lampan, svårt att hitta snygga tycker jag... Kram Suss

    SvaraRadera