fredag 13 mars 2015

V.Å.R.!

Vilket vårväder vi har fått!
Lovely!
Var tvungen att knäppa av en bild från morgonens soluppgång.




Dessa dagar säger jag bara. Äntligen är våren på ingång.
Har kunnat intaga eftermiddagskaffet på altanen hela veckan.
Så underbart!




Här är trägården under stor förändring. 
Många risiga buskar har vi (läs maken) jämnat med marken för att ge plats åt nya.
En ny häck ska på plats, likaså lite fina blomster och pallkragar ska placeras ut bland annat.
Kommer att bli så fint när det är klart.
Äntligen så kan man pyssla i den efterlängtade trädgården.



Hej säger vi till efterlängtade helgen Vänner!


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar