måndag 4 maj 2015

Sköna Maj Välkommen!

Vad skönt det har varit med en långledig helg.
Då skola och jobb upptar mycket tid nu, så har den här helgen varit mer än välkommen.
Jag har varit i en "grotta", vilket jag tenderar att gå in i när det har varit fullt upp en längre tid.
Det innebär att jag prioriterar familjen mer än nånsin, samt att jag ser till att fylla på med godbitar och bara vara i nuet.
De sociala medierna hamnar då på sista plats av mina prioriteringar.
Men ni fina läsare finns alltid med mig i mina tankar.




Valborgsmässoafton spenderades med släkt och vänner.
Morbror med fru hade bjudit in till en grillafton.
De stod för grillar och mumsiga gottigheter till kaffet.
Alla fick själva ta med vad de ville grilla.
Härligt och mysigt initiativ! 






 Omgivningarna de har in på knuten är alldeles underbar.
Man blir alldeles hänförd!
Sveriges årstidsväxlingar och natur är fantastisk.











Hoppas ni har haft en fin Valborg och 1:a maj Vänner!?
Är ni fler där ute som gör som jag och går in i en "grotta" då och då?


Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar