måndag 1 juni 2015

Då var man klar!!!!!


Då är man nu klar Logistik- och verksamhetsutvecklare.
Wihoo!!!
I fredags hade min kompanjon F och jag vår examenspresentation och opponering på skolan. 




Så roligt att få presentera det man har slitit med de senaste 3 månader.
Men det roligaste av allt är att företaget tycker att vi har gjort ett kanonjobb och implementerat det vi kommit fram till.
Så bättre avslut på dessa år av studier kan man inte få.


I lördags vart man lite firad av nära och kära.
Förstår fortfarande inte att dessa år av studier nu är över och att det på måndag är dags för jobb.



Inväntar med spänning slutbetyget på vårt examensarbete. 
Fick toppbetyg på redovisning o rapporten av halva arbetet. Hoppas att resterande del håller samma kvalité.

Whoop Whopp!!



Kramillikramar


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar