torsdag 4 juni 2015

Examensdag!



Idag är det Examensdag för moi!
Wihooo!!!


År av tuffa, roliga, spännande, utmanande studier är till ända.
Inga omtentor och finfina betyg.
Jag är så nöjd och stolt över mig själv!
Som jag har slitit. 
Att mitt i livskarusellen, ta tjänstledigt och börja plugga.
Pussla ihop lästid och familjeliv har krävt sin logistik.
 Lägg till en make som arbetar borta under veckorna.
Men det gick och det med bravur!
Utan makens och familjens otroliga stöd, så hade jag inte vågat att ta detta steg att sätta mig i skolbänken igen.
Men jag har kommit fram till att det aldrig finns en "rätt tid". 
Det är bara att bestämma sig och sedan köra på.




Känner verkligen att jag har hittat ett yrke som passar mig som handen i handsken!



Kram Kram



Bild lånad från www.lisasfanclub.se
Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar