fredag 24 juli 2015

Minime!

 Kommer ihåg känslan när man fick ta med sig sin dockvagn på promenaden med mamma.
Jag minns att jag kände mig sååå stor och min lilla docka kändes så levande.





Några decennier senare.
 Min lilla minime med samma vagn och docka.
Känns stort och mysigt.




Soldagarna denna sommar kan man tyvärr räkna på sina fem fingrar.
Så när den äntligen visar sig, så är man snabb att nyttja dess strålar och värme.
Då passar man på att ta en promenad in till stan och njuta av egentiden med Lillfian.



Hoppas ni har det gott Vänner!
Vi chillar i semesterlugnet och tar dagen som den kommer!


Kram Kram


Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar