måndag 3 augusti 2015

Det tar sig!

Så sakteligen växer vårt hem fram.
Brunt, blått, orange, grönt, lejongult har blivit vitt, svart och grått med lite inslag av andra färger efter säsong och humör här hemma.
Är så glad att vi inte har jäktat fram hur vi vill ha det. 
Det är bra att vi bor in oss och känner efter hur vi vill ha det.
Sen kan man ju alltid önska sig att dygnet har fler timmar, så att vissa projekt hade varit klara i ett nafs.


Efter


Men bara det att hallen nu är vit är en sådan tillfredställelse utan dess like.
Borta är det ruffiga mörkret.
Wihoo!

Före



Finaste lampan ever från IKEA har fått komma upp i dotterns rum.
Bara älskar dess fluggighet
Som en jättesockervadd hänger den där med sin prakt.





 Sonens rum har ändrat karaktär mycket denna vår.
Det märks tydligt hur stor han har blivit på många plan under detta år.




Växter, växter!
 Vad är det med mig och dem?
Jag bara älskar dem!
Man kan ju tycka att jag nu borde har en massa plats, då man har ett hus att fylla.
Men så är inte fallet. Nu börjar det att bli svårt att få plats med dem.
Kanske borde ha blivit florist eller trädgårdsmästare istället. ;-)
Att gå in i en blomsteraffär är för mig som att komma in på ett godisland för barn.





Vad händer hos er Vänner denna augustimåndag?


Kramillikram

Låna gärna mina recept till din blogg men tala gärna om att du hittat receptet här genom att länka tillbaka (har jag lånat receptet har jag länkat i inlägget). Mina bilder vill jag stannar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar